jueves, 21 de junio de 2012

LAS NUEVAS CAMISETAS DE LOS NUESTROS

Camiseta oficial del Deportivo 2012-2013

ASI VESTIRÁN EN EL CAMPO
DEPORTIVO Y CELTA

Las tres equipaciones oficiales del R.C. Deportivo de A Coruña


Ya se conoce la equipación de los jugadores de los dos clubs gallegos de Primera División, el Deportivo y el Celta, para la nueva temporada futbolística. Como es sabido, la venta de camisetas es otra buena fuente de ingresos para las entidades deportivas, que, por eso mismo, se afanan en encargar un diseño distinto para cada ejercicio.

El Real Club Deportivo de A Coruña, fundado en 1906, llevará camisetas Lotto, en las que lucirá el nombre del sponsor, que es Estrella Galicia, nuestra gran marca de cerveza autóctona. La primera equipación contará con las tradicionales rayas blancas y azules y cuello en V cerrado.

En cuanto a las otras dos camisetas del Depor, la segunda será negra con unas franjas rojas en el pecho y la tercera blanca con unas bandas azules, lo que recuerda la gama de colores del Real Madrid.


La camiseta del R.C. Celta de Vigo para la temporada 2012-2013


 Por su parte, los jugadores del Real Club Celta de Vigo, fundado en 1923, tras la fusión de tres entidades deportivas, lucirán camisetas de la firma asiática Li-Ning con el tradicional azul celeste del club vigués. Se mantiene, pues, el diseño de otros años, con cuello en V, puños blancos y el color rojo para la publicidad de Citroen, la gran empresa automovilística que cuenta con factoria en la ciudad olívica.




UN DETALLE GALEGO

        A camiseta dos xogadores vigueses leva unhas verbas en idioma galego, que deixan constancia da filosofía do clube: “afouteza, corazón, orgullo e tradición”. A páxina oficial do clube na Internet tamén se pode ver en tres idiomas: castelán, inglés e galego. Como debe ser.



E UN DETALLAZO… ¡INGLÉS!

        Ainda que, para detalles curiosos, velaí o protagonizado polo Chelsea Football Club, ó que pertence o noso popular dianteiro Fernando Torres. ¿Fixáronse na nova camiseta que vai lucir o clube do Oeste da capital británica?

         Pois eso: a bandeira de Galicia.

        Seguro que lle fará moita ilusión lucila a Ferenando Torres, e mais aínda ó seu pai, que naceu a uns vinte quilómetros de Santiago de Compostela e procurou sempre que o rapaz soubera das súas orixes.



        Como é sabido, Fernando Torres naceu en Madrid, mais é galego polo seu pai, o inspector de policia xubilado Xosé Torres, natural do lugar de Xiadas, pertencente á parroquia de Santa Mariña de Gastrar, no concello coruñés de Boqueixón. Desde moi neno, o xogador veraneou en Corcubión e a familia ten un apartamento fronte a famosa praia de Estorde, que pertence ó concello de Cée.

        Os veciños de Xiadas, Gastrar, saben moi ben da querencia do futbolista pola Terra dos seus. Cando o pasamento da súa avoa, alí estivo, como un veciño mais, para darlle o derradeiro adeus. ¡Sorte coa Selección, campión!

No hay comentarios:

Publicar un comentario